09.02.2012 р. у рамках атестації педагогічних працівників викладачем – методистом Станкевич О.В. було проведено відкрите семінарське заняття з дисципліни «Економічна теорія» за темою «Конкуренція та монополія в ринковій економіці» в гр.ПР-22 (спеціальність «Розробка програмного забезпечення»). Заняття було спрямоване на поглиблення, узагальнення та систематизацію знань студентів з використанням інформаційно – комунікаційних технологій та різноманітних форм самостійної роботи студентів в малих групах.
Особливу увагу викладач приділив використанню інтерактивних методів викладання навчального матеріалу, врахуванню міждисциплінарних зв’язків та професійної спрямованості студентів групи – майбутніх програмістів.
Студенти 4-х «робочих груп» приймали активну участь у обговоренні та аналізі причин виникнення та розвитку монополій, суті та форм сучасної конкурентної боротьби між монополістичними об’єднаннями, вивченні засобів та форм світового та національного антимонопольного законодавства.
Особливий інтерес, як у студентів так і у гостей заняття, викликали підготовлені студентами мультимедійні комп’ютерні презентації з історії та розвитку наймогутніших корпорацій на світовому ринку програмного забезпечення, а саме: «Microsoft» , «Apple», «IBM» , «Google».
За ходом заняття викладачем використані різноманітні методи: евристична бесіда, експрес-аналіз, мультимедійні презентації, виконання ситуаційних і тестових завдань, фронтальна, групова, індивідуальна, колективна робота.
За оцінкою гостей та експерта (голови регіонального методичного об’єднання викладачів соціально – економічних дисциплін Яровенко Л.М. ) заняття проведено Станкевич О.В. на високому науковому і методичному рівні, контакт з аудиторією у викладача діловий. Олена Володимирівна вміє захопити студентів, створити доброзичливу атмосферу, демонструючи високий рівень інтелекту, теоретичної і методичної підготовки. Поставлена мета заняття реалізована.
Переглянути фотоперебіг ...
Особливу увагу викладач приділив використанню інтерактивних методів викладання навчального матеріалу, врахуванню міждисциплінарних зв’язків та професійної спрямованості студентів групи – майбутніх програмістів.
Студенти 4-х «робочих груп» приймали активну участь у обговоренні та аналізі причин виникнення та розвитку монополій, суті та форм сучасної конкурентної боротьби між монополістичними об’єднаннями, вивченні засобів та форм світового та національного антимонопольного законодавства.
Особливий інтерес, як у студентів так і у гостей заняття, викликали підготовлені студентами мультимедійні комп’ютерні презентації з історії та розвитку наймогутніших корпорацій на світовому ринку програмного забезпечення, а саме: «Microsoft» , «Apple», «IBM» , «Google».
За ходом заняття викладачем використані різноманітні методи: евристична бесіда, експрес-аналіз, мультимедійні презентації, виконання ситуаційних і тестових завдань, фронтальна, групова, індивідуальна, колективна робота.
За оцінкою гостей та експерта (голови регіонального методичного об’єднання викладачів соціально – економічних дисциплін Яровенко Л.М. ) заняття проведено Станкевич О.В. на високому науковому і методичному рівні, контакт з аудиторією у викладача діловий. Олена Володимирівна вміє захопити студентів, створити доброзичливу атмосферу, демонструючи високий рівень інтелекту, теоретичної і методичної підготовки. Поставлена мета заняття реалізована.
Переглянути фотоперебіг ...
Мені дуже прикро, що не змогла бути на вашому занятті. Вважаю, що заняття може брати участь у нашому конкурсі "Майстер-клас".
ОтветитьУдалить